Bugatti Baby II di lapangan terbang Dubai digunakan sebagai kenderaan peribadi

1412

Penghantaran Bugatti Baby II telah dimulakan secara rasmi, dan salah satu unit kereta tersebut kini telah tiba di Dubai.

Bugatti Baby II

Baby II varian Vitesse ini dimiliki oleh pengendali terminal jet peribadi di Emiriah Arab Bersatu (UAE), dan akan digunakan untuk kenderaan pengangkutan peribadi ke bahagian VIP di Lapangan Terbang Antarabangsa Al Maktoum.



Hadir dengan warna Jetex Orange, Baby II dihasilkan dengan reka bentuk khas, dan Touring Pack yang menawarkan lampu LED, lampu brek, mudguard, pakej fender dan kabel alat pendawaian yang dinaik taraf.

Bugatti Baby II

Selain itu, kereta ini juga disertakan dengan nombor plat peribadi, logo krom reflektif kustom, tempat duduk kulit premium dan transport case buatan tangan, serta speed key yang mampu membuka kuasa penuh powertrain elektrik.

Untuk makluman, varian Vitesse dan Pur Sang dari Baby II mampu menghasilkan output 13.4hp dan mempunyai berat 230kg. Kedua-dua model ini memerlukan hanya enam saat untuk memecut dari 0-60km/j dan mencapai kelajuan tertinggi pada 70km/j.

Bugatti Baby II

Varian Base pula mampu menghasilkan output 5.4hp dan kelajuan tertinggi pada 45km/j dalam mod pemanduan Expert, dan 1.3hp dan 20km/j dalam mod Novice.

Semua model Bugatti Baby II disertakan dengan sistem pacuan roda belakang (RWD) dan sistem brek hidraulik.

Jom subscribe telegram Motoqar untuk berita pantas di: https://t.me/motoqar

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here