Stesen minyak Shell tertua (1920) berwajah baharu

1926

Shell memperkenalkan wajah baharu Shell Penang Road untuk memperingati salah satu stesen tertuanya yang telah berkhidmat untuk rakyat Pulau Pinang  sejak 1920-an.

Terletak di Zon Penampan, zon Warisan Pulau Pinang, Shell Penang Road akan disenaraikan di bawah direktori Penang Global Tourism, menjadikannya sebagai mercu tanda budaya yang penting.



Shell bekerjasama dengan Penang Global Tourism untuk mengangkat Shell Penang Road sebagai mercu tanda pelancongan di negeri tersebut.

Untuk memperingati pelancaran itu, Shell turut menawarkan ahli BonusLink Beg Jute Warisan Shell edisi terhad, yang menampilkan unsur budaya Pulau Pinang . Tersedia secara eksklusif di Shell Penang Road, Beg Jute Warisan Shell boleh ditebus dengan 1,200 mata BonusLink.

Pelanggan yang mendaftar untuk menjadi ahli BonusLink di Shell Penang Road akan dapat membeli beg tersebut pada harga RM15 (sementara stok masih ada).

Pelanggan boleh mendaftar untuk BonusLink dengan mudah di mana-mana stesen Shell di seluruh negara, atau mereka boleh mendaftar dengan memuat turun aplikasi BLINK daripada Apple App Store atau Google Play Store.

Jom subscribe telegram Motoqar untuk berita pantas di: https://t.me/motoqar

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here