Casio edisi terhad pasukan Nissan & NISMO

1166

Casio Computer Co Ltd baru-baru ini memperkenalkan jam tangan EDIFICE berdasarkan kepada konsep kelajuan dan kecerdasan.

EQS-930NIS Edisi Terhad NISMO EDIFICE ialah model edisi terhad istimewa yang dicipta bersama NISMO, rakan sekutu Nissan Motor Co Ltd yang terlibat dalam aktiviti sukan bermotor.



NISMO bukan sahaja bersaing dalam perlumbaan, tetapi turut mencadangkan teknologi dan reka bentuk litar lumba untuk digunakan dalam kereta jalan raya Nissan.

Barisan jam tangan EDIFICE menampilkan reka bentuk dinamik dan teknologi canggih dalam pelbagai jenis model bermula daripada kronograf berbilang fungsi, dilengkapi dengan Smartphone Link dan fungsi-fungsi lain, hinggalah jam tangan standard dengan reka bentuk bergaya.

Reka bentuk muka dan badan EQS-930NIS merangkumkan semangat NISMO dan sukan bermotor. Warna-warna jenama NISMO, iaitu merah dan hitam ditampilkan dengan begitu jelas, dengan permukaan jam inset, bahagian sisi bezel dan butang ditonjolkan dengan warna merah pada dasar berwarna hitam.

Nombor handalan tradisional Nissan & NISMO, 23, diukir pada bezel dan nombor 23-minit serta bahagian belakang bekas jam. Bezel, gegelang gelung dan bahagian belakang bekas jam kesemuanya diukir dengan logo NISMO.

Di samping itu, permukaan jam inset di kedudukan pukul 10 menghasilkan semula peralihan warna yang muncul pada paip ekor titanium kereta sport apabila haba ekzos dan perbezaan suhu antara komponen kereta mengakibatkan titanium bertukar menjadi kebiruan.

Permulaan jalur uretana diproses bagi menyerupai bunga tayar selepas perlumbaan yang sengit. EQS-930NIS turut didatangkan dengan sistem pengecasan solar dan jam randik untuk ciri praktikalnya.

Jom subscribe telegram Motoqar untuk berita pantas di: https://t.me/motoqar

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here