UMW Toyota catat prestasi positif Februari 2022

599

UMW Toyota terus mencatatkan prestasi positif pada bulan Februari, dengan menghantar 6,366 kenderaan Toyota dan 66 Lexus.

Ini adalah lonjakan ketara sebanyak 27 peratus berbanding kepada 5,026 unit yang dijual untuk Toyota dan 48 untuk Lexus pada Februari 2021.



Bulan lepas, UMW Toyota Motor memperkenalkan Toyota Camry Baharu yang dipertingkatkan prestasi, keselamatan dan keselamatan yang dipertingkatkan yang dibina dengan platfom Toyota New Global Architecture (TNGA).

Untuk memastikan Camry 2022 yang baharu sesuai dengan standard keselesaan, kemewahan dan prestasi, ia menggunakan enjin 2.5 Dynamic Force yang menawarkan prestasi canggih yang berfungsi seiring dengan transmisi automatik 8-kelajuan.

Pada bulan Februari, UMW Toyota Motor turut menganjurkan beberapa inisiatif termasuk sumbangan RM140,000 kepada Persatuan Kanser Kebangsaan Malaysia (NCSM).

UMW Toyota Motor juga telah menamatkan Peraduan Seni Kereta Impian yang ke-15 nya yang berjaya meraih dengan lebih 2,300 penyertaan. Tiga pemenang akan mewakili Malaysia dalam Peraduan Dunia di Jepun.

Selain itu, UMW Toyota melancarkan cawangan 2S baharu dengan perkhidmatan Body & Paint di Skudai, Johor. Pembukaan cawangan baharu itu adalah dengan kerjasama Super Evergreen (Nusajaya) Sdn Bhd untuk menampung bilangan pelanggan Toyota yang semakin meningkat di negeri tersebut.

Jom subscribe telegram Motoqar untuk berita pantas di: https://t.me/motoqar

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here