Alami sendiri pengalaman rali di The Mitsubishi Triton Champion Xperience!

362

Sempena acara The Mitsubishi Triton Champion Xperience! Anda boleh alami sendiri keseronokan pengalaman rali dan keupayaan trak pikap Mitsubishi Triton.

Acara itu diilhamkan selepas kemenangan Asia Cross Country Rally (AXCR) yang mana pengunjung boleh merasai sendiri kehebatan Triton melalui ‘Taxi Ride’ yang dipandu di laluan lasak untuk menguji Mitsubishi Motors Super- Pilih sistem 4WD II dan mod off-road. 

Mod off-road adalah yang pertama dalam kelas untuk Triton yang terdiri daripada empat mod pemanduan Gravel, Sand, Muddy dan Rock.



Mereka terawal yang mendaftar untuk menyertai pandu uji di https://www.mitsubishi-motors.com.my/triton-mini-axcr/ akan menerima T-Shirt Champion Xperience eksklusif, pin tambah nilai Touch N Go RM20 dan boleh menangi hadiah cabutan bertuah North Face EXPLORE BARDU II.

Selain itu, pelanggan yang menempah Triton pada acara itu akan menikmati promosi eksklusif sah sehingga 30 Jun 2023 dan juga menerima bekas minuman Stanley. 

Harga  Triton bermula dari RM105,000 dan XPANDER bermula dari RM99,980 atas jalan tanpa insurans.

Acara itu berlangsung pada hujung minggu 24-25 Jun 2023 dari jam 9.00 pagi hingga 6.00 petang di Tanamera Experience di Shah Alam. Masuk adalah PERCUMA.

 

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here