ATM perkenalkan JMC Vigus Pro All-Essential White Series, harga bermula RM99,888

409

Angka-Tan Motor Sdn Bhd (ATM) memperkenalkan JMC Vigus Pro All-Essential White Series, kenderaan pikap 4×4 automatik yang paling berpatutan di pasaran untuk memenuhi permintaan komuniti perniagaan yang semakin meningkat, termasuk korporat dan perusahaan kecil dan sederhana (PKS).

Dengan harga jualan hanya RM99,888, JMC Vigus Pro White Series adalah trak 4X4 bertransmisi automatik yang dijual pada harga terbaik dalam pasaran kenderaan segmen 1 tan, menjadikannya The All-Essential Workhorse (Trak Serba Guna, Serba Lengkap) bagi korporat dan PKS.



JMC Vigus Pro White Series adalah tawaran terbaru, sebagai tambahan kepada trak JMC Vigus Pro Premium Series yang mendapat penerimaan baik sebelum ini. 

Melalui pelancaran kali ini, JMC Vigus Pro kini ditawarkan dalam dua pilihan – White Series disediakan khas untuk pemilik perniagaan yang mengutamakan penjimatan, manakala Premium Series adalah trak yang terbaik bagi pengguna yang bijak membuat pilihan.

White Series masih dilengkapi dengan enjin diesel PUMA 2.0L TDI dengan transmisi automatik 8 kelajuan ZF dengan mod manual yang pertama dalam kelasnya, dan sistem pacuan empat roda BorgWarner. 

Enjin diesel PUMA 2.0L TDI memberikan trak prestasi luar biasa di jalan raya dan off-road. Dengan sistem suntikan bahan api dan teknologi pengecasan turbo yang canggih, enjin ini memiliki tahap kuasa dan kecekapan yang mengagumkan, memastikan pengalaman memandu yang lancar dan responsif.

Transmisi automatik 8 kelajuan ZF

Sementara itu, transmisi automatik 8 kelajuan ZF menawarkan peralihan gear yang lancar dan penghantaran tork yang optimum, meningkatkan prestasi dan kecekapan bahan api. 

Manakala sistem pacuan empat roda BorgWarner menawarkan fungsi julat kelajuan rendah untuk penggunaan off-road dan SUV. Sistem ini membolehkan pemandu membuat penukaran antara mod pemanduan dua roda dan empat roda, menawarkan daya cengkaman dan keupayaan off-road yang lebih baik. 

Untuk ruang dalaman, trak menggunakan tempat duduk yang dibalut fabrik nyaman berpori. Untuk Premium Series, ditawarkan dengan ciri tambahan lain iaitu balutan kulit dan pelbagai aksesori termasuk DVR, lapisan filem cermin, visor pintu, ambang pintu dan bantuan but belakang, serta jaminan selama 5 tahun atau 150,000 km.

JMC Vigus Pro White Series ditawarkan jaminan selama 3 tahun atau 100,000 km. 

Warna Baharu

Pada masa yang sama, Angka-Tan Motor juga memperkenalkan warna baharu untuk JMC Vigus Pro Premium Series. Mulai hari ini, pelanggan dapat memilih warna kelabu Metal Grey untuk JMC Vigus Pro Premium Series. Warna baharu ini melengkapkan tawaran JMC Vigus Pro Premium Series yang sedia ada, termasuk perak Metallic Silver, hitam Stylish Black, dan putih Arctic White. JMC Vigus Pro White Series pula ditawarkan dalam warna putih Arctic White, sesuai untuk tujuan perniagaan.

Trak JMC Vigus Pro dipasang secara tempatan (CKD) di kilang canggih Tan Chong Motor di Serendah, Selangor. Pelanggan boleh melihat dan mencuba kenderaan ini di 30 pengedar ATM di seluruh negara, disokong oleh rangkaian 20 bengkel servis pasca jualan Tan Chong Ekpress Auto Servis.

Sempena pelancaran JMC Vigus Pro White Series, Angka-Tan Motor mengadakan Pertandingan Pandu Uji dan Menang. Peserta pandu uji berpeluang memenangi Baucar Petrol BHP bernilai keseluruhan RM20,000. Setiap pembelian Vigus Pro akan memberikan pelanggan 10 penyertaan dalam pertandingan ini. Pemenang bertuah akan diumumkan pada suku pertama 2024.

Untuk maklumat lanjut, sila kunjungi bilik pameran atau hubungi 03-5638 6888. Atau, kunjungi laman web JMC Malaysia: www.jmcmalaysia.com.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here