Nostalgia – R nine T ‘R7’ : Motosikal unik

1893

Jika anda ada senarai motosikal yang terbaik di dunia, jangan lupa selitkan sekali model tahun 1934 BMW R7, dengan gaya terinspirasi Seni Deco. Tetapi anda tidak mungkin mencari R7 muncul di Craiglist atau jualan lelong. Hanya satu yang pernah dibuat dan tidak akan dijual.

Nostalgia

Kini terdapat alternatif lain, yang dibuat oleh NMoto Studio yang berpangkalan di Florida. Ia merupakan sebuah motosikal diberikan nama ‘Nostalgia‘ yang menggunakan 74 barangan aluminium, termasuk kepingan dari pakar selepas jualan yang terkenal seperti Motogadget.



Nostalgia

Nostalgia adalah berdasarkan pada platform BMW R Nine T. Prototaip R7 asal telah dibina semula oleh BMW Vintage pada tahun 2005 dan di pertontonkan di Pebble Beach.

Nostalgia - Motosikal unik
Nostalgia – Motosikal unik

Sebahagian besar ‘Nostalgia‘ dibuat dari aluminium yang lebih ringan dari stok R Sembilan T. Ini juga jelas lebih ringan dari prototaip tahun 1930-an dan jauh lebih kuat.

Nostalgia

NMoto Studio sebelum ini telah menarik diri dibidang reka bentuk. NMoto akan membina beberapa motosikal pertama mereka sendiri dan walaupun harga permulaan $ 49,500 , mereka telah menerima 47 pra-pesanan atau tempahan awal.

Nostalgia

Pelanggan diberikan pilihan 13 kombinasi warna yang berbeza.

Nostalgia

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here