Replika topi keledar Valentino Rossi sedia untuk dijual

3837

Replika topi keledar Valentino Rossi dijual lebih dari RM36k. Harga itu juga boleh digunakan untuk membeli sebuah kereta baru.

Nama Valentino Rossi terkenal di seluruh dunia. Malah orang yang tidak suka dengan dunia MotoGP pernah mendengar tentang beliau. Itulah gambaran betapa terkenal pemilik nombor 46 motor itu.



Walaupun usia beliau sudah meningkat, Rossi masih dalam kedudukan 10 teratas dalam kedudukan 2019 MotoGP. Hampir setiap hujung minggu dia menamatkan perlumbaan  dalam tempat 10 teratas. Tetapi ia tidak boleh dinafikan, kerana terdapat penurunan terhadap pelumba yang dikenali sebagai The Doctor itu.

Tapi itu bertentangan dengan segala isu yang dikaitkan dengan penunggang Itali itu.
Contohnya, penjualan barangan seperti replika topi keledar miliknya.

Baru-baru ini harga replika topi keledar Valentino Rossi secara meluas dibincangkan oleh netizens. Ini kerana video yang diambil oleh akaun Instagram @two_wheels_for_life menunjukkan berapa nilai topi keledar itu.

Video yang dimuat naik semula oleh akaun Instagram @ jokesofgp berharga sekitar RM 36,218.00. Video menunjukkan seseorang yang memakai topi keledar kelihatan gembira, mungkin dia boleh mendapatkan topi keledar yang harganya seperti harga sebuah kereta itu.

 

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here