Tesla Malaysia lancar program “Refer and Earn” untuk ganjaran kredit

110

Tesla melancarkan program “Refer and Earn” di Malaysia bagi memperkasakan pelanggan untuk berkongsi minat mereka terhadap produk Tesla dan misi untuk mempercepatkan peralihan dunia kepada tenaga mampan. 

Dengan menyertai program itu, pelanggan boleh memperoleh faedah eksklusif melalui rujukan untuk pelanggan kali pertama memesan produk Tesla dan untuk pembelian produk Tesla yang layak melalui Akaun Tesla mereka.

Sebagai contoh



Merujuk rakan adalah mudah, hanya kongsi mesej rujukan atau pautan daripada bahagian “Rujuk dan Dapatkan” dalam profil aplikasi Tesla. Peserta boleh menebus kredit dengan mudah untuk faedah dalam aplikasi Tesla, yang termasuk item seperti kredit Supercharging, pakaian, barangan Tesla dan banyak lagi.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang program rujukan Tesla “Rujuk dan Dapatkan” dan untuk mula memperoleh faedah eksklusif, sila lawati apl Tesla atau pergi ke www.tesla.com/en_my/event/tesla-referandearn-malaysia. Terma dan Syarat dikenakan www.tesla.com/en_my/support/refer-and-earn.

Pada Julai 2023, Tesla Malaysia rasmi melancarkan Model Y di pusat membeli belah Pavilion, Kuala Lumpur.

Tesla Model Y tersedia menerusi tiga varian iaitu: 

  • Tesla Model Y RWD : RM199,000
  • Tesla Model Y Long Range AWD : RM246,000
  • Tesla Model Y Performance AWD : RM288,000

Semua varian didatangkan dengan kabin berwarna hitam. Bagi pemilik yang ingin menaiktaraf kabin berwarna hitam putih perlu menambah kos sebanyak RM5,000.

Ciri peralatan lain yang ditawarkan termasuklah kaca panorama,  skrin tengah bersaiz 15-inci, dua pengecas tanpa wayar dan empat slot USB Type-C.

Perlengkapan standard lain adalah 13-pembesar suara dengan subwoofer, dua amplifier, pelarasan kerusi depan elektrik, fungsi pemanas pada kerusi dan stereng serta  penapis HEPA dan Bioweapon Defence Mode. 

Tesla Model Y didatangkan dengan lima pilihan warna:

  • Solid Black
  • Pearl White Multi-Coat
  • Midnight Silver Metallic
  • Deep Blue Metallic
  • Red Multi-Coat

Sebagai permulaan, Tesla Malaysia bakal menyediakan 10 stesen pengecasan superchargerantaranya Dengkil, Ipoh, Pavilion dan Bukit Bintang.

APA KATA ANDA?

Please enter your comment!
Please enter your name here